Hozd létre saját YouTube csatornádat!

Amennyiben közösségi média marketingről beszélünk akkor méltán kerülhet a lista elejére a YouTube. A YouTube a világ legnagyobb videómegosztó felülete és a második leglátogatottabb oldala, amely havonta több, mint kétmilliárd nézőt szolgál ki! Kecsegtető egy számadat, azonban ahhoz, hogy sikeresen elérd az általad választott célközönséget a saját YouTube csatornád elindításakor figyelembe kell venned néhány létfontosságú tényezőt. Így mielőtt már be is üzemelnéd az egyik okoseszközöd kameráját, érdemes tüzetesebben is körbejárnod a témát és tudatosan felépítened a csatornádat.
Hozd létre saját YouTube csatornádat!

Mit adhat neked egy saját YouTube csatorna?

Saját YouTube csatorna segítségével számos előnyre tehetsz szert a versenytársaiddal szemben, ezért érdemes számolni vele a vállalkozás marketing stratégiájának összeállítása során. Ezen videómegosztó felületen keresztül nem csak a termékeidet és az általad kínált szolgáltatásokat reklámozhatod és teheted még ismertebbé a leendő ügyfeleid számára, de kialakíthatsz egy hosszú távú elköteleződést és megerősítheted a bizalmat is.

Mai modern és rohanó világunkban az emberek nem szeretned időt tölteni az olvasással. Amennyiben találnak egy vonzó és hasznos információval szolgáló, pár perces videóanyagot, akkor sokkal nagyobb valószínűséggel kattintanak rá, mint egy blogbejegyzésre. Mindemellett pedig az elérések tekintetében is jobban tarolhatsz, hiszen a közösségi média felületein 12-szer több megosztást generálnak a videós anyagok, mint a képes vagy a szöveges tartalmak.

A videó meggyőző volta

A videó egy olyan összetett marketing eszköz, amely segítségével egyszerre több érzékszervre is hatással lehetsz. A vonzó képi anyagok, a tökéletes és kristálytiszta hangzás, a megfelelően kiválasztott aláfestő zene, az összhangban lévő vágások és az izgalmas effektek mind megragadják a figyelmet és fenntartják az érdeklődést.

Sokkal közelebb kerülhetsz a célközönségedhez akkor, ha feliratozod a videóidat. Így azon nézőidre is gondolsz, akik nincsenek olyan helyzetben, hogy hanggal nézzék meg a felvételedet. Ennek a kisebb erőfeszítést igénylő munkálatnak a segítségével nem fognak eltenni későbbre, vagy megfeledkezni rólad, hanem bárhol és bármikor megnézhetik a felvételedet.

Hagyd, hogy megismerjenek a videón keresztül!

Egy videóanyag segítségével sokkal nagyobb szimpátiát fog érezni a célközönséged, ha egy archoz tudja csatolni a termékedet vagy az általad nyújtott szolgáltatást. Azonban meg kell tanulnod, hogy hogyan tudod hatékonyan átadni az üzenetedet a nézőközönséged számára. Ehhez pedig gyakorlásra van szükséged. A megfelelő hanglejtés, a magabiztosságot sugárzó testtartás, a helyesen alkalmazott gesztikuláció mind hatással van a nézőid érzelmeire.

Minden egyes videód alkalmával próbálj újat adni. Egy tökéletesen felépített videóanyag segítségével nem csak a szakmai hitelességedről adhatsz tanúbizonyságot, de kapcsolatot is építhetsz. Így akár egy gyümölcsöző üzleti kapcsolat is az öledbe hullhat, amely hosszú távon még sikeresebbé fogja tenni a márkádat.

Hogyan érd el célközönségedet a YouTube-on?

Az sem másodlagos, hogy a YouTube keresőmotorjának köszönhetően sokkal több emberrel kerülhetsz interakcióba. A Youtube statisztikák szerint egy ütős videóval a Google keresőjében is megelőzheted a versenytársaid által jól megírt szöveges tartalmakat is. Ehhez azonban optimalizálnod kell a YouTube videóidet és egy konkrét kulcsszó köré építened azt.

A sikerességhez a kulcsszó szerepeljen a címben, a leírásban, valamint a címkékben is, valamint a videóban is mondd ki azt a bizonyos ’varázsszót’. Az átirat kerüljön be a videó leírásához, majd állítsd be a videófejezeteket a címek, valamint az időbélyegek segítségével. Végül válassz egy vonzó és megnyerő indexképet.

Minden eszköz a rendelkezésedre áll!

A YouTube videó elkészítésében a legjobb, hogy szinte minden eszköz nálad van, amire szükség lehet. Amelyre érdemes kiemelkedő figyelmet fordítanod, hogy megfelelő kép- és hangminőséggel tudj szolgálni nézőközönséged számára. A hang mindig fontosabb a képpel szemben, hiszen sokkal lényegesebb, hogy tisztán hallják minden szavadat, mint hogy lássanak is. Legideálisabb esetben azonban törekedj arra, hogy minden a legnagyobb rendben legyen, hiszen sokkal nagyobb valószínűséggel fognak a következő videódra kattintani, amennyiben egy jó élménnyel zárták az első felvételedet. Egy biztos, minden vállalkozásnak érdemes mielőbb meglépnie a saját YouTube csatorna létrehozását.

Kapcsolódó cikkek

6 tévhit az online szerencsejátékokról, amelyekről tudnia kell

6 tévhit az online szerencsejátékokról, amelyekről tudnia kell

A mobil vagy online szerencsejátékokkal kapcsolatban számos általános tévhit létezik - és nehéz élvezni az online kaszinózást, ha attól tart, hogy az idő- vagy pénzpazarlás. Ma az iGaming iparág ezen mítoszait fogjuk megcáfolni.

Az ERP bevezetésével kapcsolatos 5 leggyakoribb tévhit

Az ERP bevezetésével kapcsolatos 5 leggyakoribb tévhit

Az ERP bevezetésével kapcsolatban számos tévhit kering a köztudatban, azonban most eloszlatjuk ezeket. Melyek ezek a tévhitek, és miért nem igazak? Mutatjuk!