Facebook-képpont kód elhelyezése a WordPress-ben - Facebook Pixel Helper

A Facebook-képpont, vagyis a pixel szerepe, hogy hirdetési tevékenységeid eredményét könnyedén mérhesd a weboldaladon is. Alkalmazásával emellett a látogatók oldaladon tett reakcióit is mélyrehatóbban megismerheted. Facebook-képpont nélkül tehát lehet létezni, de nem érdemes. A WordPress segítségével könnyedén elhelyezhető a weboldalon. Mutatjuk ezek közül az egyik legegyszerűbb módszert!
Facebook-képpont kód elhelyezése a WordPress-ben - Facebook Pixel Helper

Ezért különleges a Facebook-képpont

A Facebook-képpont nem más, mint egy analitikai eszköz, mely egészen pontosan képes arra, hogy felmérje, a Facebook hirdetéseid hatására mit művelnek a felhasználók az oldaladon. Vagyis elemzi, milyen cselekvéseket vált ki belőlük egy-egy hirdetés.

Egy olyan kód, melyet a weboldalad forráskódjába helyezve a Facebook hirdetéskezelő előnyeiből nagyobb mértékben részesülhetsz. Például azzal, hogy az eredmények ismeretében célzott hirdetéseket is meg tudsz jeleníteni a felhasználókra szabva. Remek módja tehát annak, hogy megtudd, hogyan teljesítenek a hirdetéseid és ha szükséges, módosítsd őket.

A képpont elhelyezésének lépései

Bár bonyolultan hangzik, egyáltalán nem az a létrehozás és a weblapon történő elhelyezés sem. Először is lépj be az Eseménykezelőbe, majd kattints az Adatforrások hozzákapcsolása gombra. Ezt egy zöld színű „+” jel jelöli. Itt meg is jelenik a Web, ezen belül is a Facebook-képpont lehetősége. Ezen belül már csak a Hozzákapcsolás gombra kell kattintanod. Itt még meg kell adnod néhány adatot: a képpont nevét és az URL címet, de ha ezzel is megvagy, klikkelj a Folytatás-ra. Gratulálunk, ezzel létre is hoztad saját Facebook-képpontodat!

A weboldalon való elhelyezés kicsit összetettebb, de egyáltalán nem kivitelezhetetlen. A WordPress-en belül képpont pl. a Head, Footer and Post Injections bővítménnyel helyezhető el. Ha még nem rendelkezel vele, akkor itt az ideje, hogy letöltsd. Amennyiben minden adott, térj vissza az Eseménykezelőbe és keresd meg a korábban létrehozott képpontot. Kattints a Képpont beállításának folytatása gombra, ahol megjelenik a Kód manuális elhelyezése lehetőség. Itt könnyedén kimásolhatod a kódot.

Térj vissza a Wordpress felületéhez és a Beállítások fülön belül válaszd ki a Header and Footer menüpontot. Itt a <head> részbe helyezd el a kimásolt kódot. Ha ez sikerült, van okod az örömre: Facebook-képpontod meg fog jelenni az oldaladon. Az automatikus speciális megfeleltetés bekapcsolásával segítheted a Facebook algoritmus munkáját a felhasználók beazonosítása során.

A képpont nem lép azonnal működésbe, szüksége lesz egy kis időre az adaptálódáshoz. Utána azonban hasítani fog, az adatok látszani fognak a hirdetéskezelőben. A működést elősegítheted azzal, hogyha kiüríted a Cache-t, vagyis a bővítmények gyorsítótárát a WordPress-en belül.

Meg szeretnél róla győződni, hogy beépült-e a Facebook-képpont az oldaladra? Használd a Facebook Pixel Helper Chrome-bővítményt. Miután letöltötted, a bővítményt be is kell kapcsolni. Ha ezen is túl vagy, a saját weboldaladra látogatva a jobb felső sarokban ellenőrizheted is, hogy működik-e a pixel.

Ha azonban még pontosabb információkra vágysz, keresd fel a Facebook hirdetéskezelőn belül az Eseménykezelőt, ahol azt is láthatod, milyen kódok futnak az oldaladon.

A bekötés után is akad dolgod

A Facebook-képpont alkalmazása melegen ajánlott mindenki számára, aki szeretné hirdetéseit hatékonyabbá tenni, aktivizálva ezzel a felhasználókat. Ha még csak most ismerkedsz a Facebook hirdetéskezelőjével, ne hagyd ki ezt a lehetőséget sem. A gyakorlottabbak pedig már konkrét eseményeket is beállíthatnak a különböző cselekvések mérésére, legyen szó vásárlásról, hírlevélre feliratkozásról, regisztrációról, megosztásról, ajánlatkérésről, letöltésről, próbaidőszak indításáról, kapcsolatfelvételről vagy bármi másról.

Valójában nem is a Facebook-képpont elhelyezése bonyolult, hanem az, hogy előtte meghatározd, hogyan és minek a mérésére is szeretnéd használni. Tudnod kell továbbá azt is, hogy ezek milyen célokat szolgálnak majd céged egészének vonatkozásában. Ha segítségre van szükséged, fordulj a Selector Facebook Ads csapatához bizalommal!

Kapcsolódó cikkek

Digitális embereket alkothatunk a MetaHuman Creator segítségével

Valósághű digitális embereket alkothatunk percek alatt

Az idén megjelenő szoftver segítségével teljesen élethű embereket lehet létrehozni a böngészőben.

Bigo, a kínai livestream-platform

Semmittevés LIVE - Bigo, a kínai livestream-platform

A kínai livestream-platform a pandémia alatt óriási érdeklődésre tett szert, rengeteg követőt és „művészt” szerzett. Sokaknak jelentős bevételt hoz.

SEO, azaz keresőoptimalizálás: mit érdemes tudni erről

SEO, azaz keresőoptimalizálás: mit érdemes tudni róla

Az internet rengeteg módon megváltoztatta az életünket. Állj meg egy pillanatra és gondolj bele, hogyan is töltötted az idődet okostelefon, YouTube, emailek, Netflix és úgy egyáltalán, internet nélkül.